Olin tänään tikkana ylhäällä jo ennen kuutta. Koneella sitten tein tärkeitä varauksia. Kahdeksalta alkoi tapahtua: eilinen Visa-ostokseni ei sitten mennytkään läpi, tuli kuulemma teksti "Ei lupa veloittaa". Pankki sanoi, että kaikki on kunnossa. Luottokuntaan kun soitin, kaikki selvisi - he valvoivat ja pitivät puoliani. Anivarhain tekemäni varaus oli poikinut kolme luottokorttiostosta nopeassa tempossa. Siksi tilini suljettiin, pian minulle olisi soitettu ja kysytty, ovatko veloitukset aiheellisia. Tässä tapauksessa olivat ja tili aukaistiin. Olen todella tyytyväinen Luottokunnan toimintaan, siellä valvotaan ei ehkä niinkään asiakkaan etuja, vaan omaa: tänä päivänä Luottokunta joutuu näet maksumieheksi, jos tulee aiheettomia/rikollisia veloituksia.

Eilinen Gloria-lehti ilahdutti tänään. Matti Rönkän (Ylen uutisankkuri ja dekkarikirjailija) aakkosissa Ä:n kohdalla hän sanoo näin: Äiti. Aikuiselle miehelle oli suuri ylllätys, miten äidin kuolema oli rankka juttu. Äiti kuoli seitsemän vuotta sitten, ja minulla on yhä ikävä häntä. Niin on minullakin, ja minun äitini kuoli vain kaksi vuotta sitten.