Aamupäivällä sovimme Pantterin kanssa, että lähdemme hiihtämään, kun on niin kaunis ilma. Minä menin, mutta liemidietti lannisti ystäväni.

Lähdin tietysti meren jäälle. Tähän asti on noin puolen tunnin hiihto. Tämä mökki, tai kai se on enemmän pieni huvila, on aina ensimmäinen etappini. Olen joskus kahvitellutkin tuossa rantasaunan kupeessa. Sauna on muuten osittain veden päällä! Kuvassa näkyvä pariskunta meni kauniisti vapaalla tyylillä. Minä pertsalla vaan.

Saarissa on paljon pikku mökkejä, joita on kiva katsella. Näitä maisemia minä saan ihastella vain talvisin. Oli ihanan hiljainen hiihtelijän maailma, ei kuulunut linnun lauluakaan. Vain suksi suihki. Ja se suihki kevyesti missä vain, sillä hanki oli kantava.

Saarten takaa kun kurvasin rannan puolelle, todellisuus iski: olen urbaanissa maisemassa missä horisontissa siintävät korkeat kivitalot. Niiden edessä näkyvä kaunis punakattoinen jugendlinna on nyt myynnissä, kertoi aamun Hesari. Linnasta hiukan vasemmalla on avantoni. Kotini jää saaren taakse. - Kaksi tuntia hiihdin, juuri enempää en olisi jaksanut, mutta joka minuutti oli mitä nautinnollisin. Olen tyytyväinen itseeni!