Sain elämäni ensimmäisen haasteen ystävältäni Tanssivalta harmaalta pantterilta:

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

Yritetäänpä sitten:

1. Olen se, joka synnyin eloveenan vaaleana, vartuin tummana, elin elämäni aktiivivuodet aina vain blondimpana, kuljen kohti vanhuutta omanvärisenä, tummana.

2. Olen se, joka punnitsee itsensä joka aamu (paitsi kesäisin mökillä).

3. Olen se, jolle poikaystävän ystävä aikoinaan sanoi, että tiedätkös Heili, sinulla on väärät sääret.

4. Ehkäpä tästä johtuen kuljen aina pitkiksissä, useimmiten farkuissa ja väreissä löytyy.

5. Laitan aina kotoa lähtiessäni ainakin huulipunaa, hajuvettä ja hiuslakkaa.

6. Minulla on jumpassa päässäni bandana-huivi kiinalaisten mielenosoittajien tapaan.

7. Olen myös se nainen, jolla on mustasankaiset silmälasit ja joka ei kestä ajaa jonossa ja jolle hänen isänsä sanoi: "Tyttöhän ajaa kuin pojat!"

8. Minulla on punaiset kynnet, sellaiset jotka näkyvät kaivolta kotiin ja joita pienet tytöt eivät voi vastustaa.

9. Ja sitten ne pahimmat: nukun aina papiljotit päässä, myös mökillä - ja minä kuulemma kuorsaan, vaikka en koskaan nuku selälläni.

10. Olen se, jonka kolme ystävää on kuollut.

11. Olen myös se, jolla on usein äitiä ikävä.

Tule rohkeasti vain juttusille, kun näet minut!

Kylläpä itsestä on kiva kertoa. Tätä listaa olisi voinut jatkaa vaikka kuinka. Haasteita en laita, mutta jos joku tätä sattuu lukemaan, kehotan ryhtymään toimeen!