
keskiviikko, 23. joulukuu 2009
keskiviikko, 23. joulukuu 2009

Onnellinen eläkeläinen ja ihan oikea Mummi, vaikka ei luomu-sellainen. Harrastan liikuntaa - erityisesti uimista kylmissä vesissä - teatteria ja elokuvia. Kirjoitan omasta jännittävästä elämästäni.
Kommentit